אחסון אתרים לעסק קטן מהווה אחד מעמודי התווך לשיווק, פרסום וקידום העסק ברשת האינטרנט. אין זה משנה מי בונה עבור בית העסק את אתר האינטרנט שלו, באיזו טכנולוגיה ותחת איזו פלטפורמה – כל עוד האתר משקף באופן מקצועי, מהימן ונעים את שירות בית העסק או את המוצרים אותם הוא מוכר. מנקודה זו, על בית העסק לשקול איזו חברת אחסון אתרים תאחסן את אתר העסק.אחסון אתרים לעסק קטן

 

מחפשים אחסון אתרים לעסק שלכם?

ג’טסרבר אחסון אתרים – מספר אחד בישראל בתחום אחסון אתרים! אחסון אתרים לעסק במפרט ומחירים תחרותיים.

אחסון אתרים  – מאפיינים

אחסון אתרים לעסק קטן חייב לקחת בחשבון מספר גורמים אשר ישמשו כאבני בוחן להצלחת אתר העסק:

  1. עלויות: כל בית עסק ובעיקר בית עסק קטן מחשב את העלויות שלו שקל לשקל ומתקצב כל הוצאה אל מול הכנסות נוכחיות והכנסות צפויות. אחסון אתרים הינו הוצאה, אך התועלת באחסון אתרים מקצועי ומהימן לעסק קטן היא גדולה מאד, כאשר מדובר באחסון אתרים אשר מציע חבילות אחסון המתאימות לצרכי העסק ומשקפות בעלות החודשית או השנתית את גודל האתר והקיף התעבורה שבו. נציין בנקודה זו כי מומלץ שאחסון אתרים לעסק קטן יהיה מבוסס Linux ולא יהיה מבוסס Windows, שכן אחסון אתרים Linux זול יותר ומאפשר למכלול גדול מאד של אתרים הבנויים בשפת PHP ליהנות מאחסון אתרים מאובטח וזול יותר מאשר אחסון אתרים Windows המתאים לאתרים בטכנולוגיית דוט נט.
  2. נפחים: גם עסק קטן שאתר האינטרנט שלו עדיין אינו בעל נפח גדול והתעבורה שלו עדיין נמוכה יחסית, זקוק לשירותי חברת אחסון אתרים אשר תבטיח לו כי במרוצת הזמן כאשר יעלה נפח האתר ותעלה התעבורה שלו, בית העסק לא יצטרך לשאת בהוצאות נוספות. כלומר, אחסון אתרים לעסק קטן חייב להיות ללא הגבלת נפח וללא הגבלת תעבורה. בצורה זו יוכל בית העסק להגדיל את נפח האתר ולהגדיל את התעבורה ללא חשש מהוצאות בלתי צפויות. אחסון אתרים לעסק קטן חייב להיות מאופיין בגמישות וביכולת חברת אחסון האתר לאפשר לבית העסק לגדול בקצב שלו מבלי לחשוש להוצאות בלתי צפויות.
  3. שירות לקוחות: רוב העסקים הקטנים לא יכולים להרשות לעצמם להפעיל באופן קבוע מחלקת IT אשר תטפל בטכנולוגיות המידע של העסק, הכוללות גם את אחסון האתר של העסק. אחסון חייב להיות מאופיין בשירות לקוחות ותמיכה טכנית ברמה הגבוהה ביותר ובזמינות מקסימלית בטלפון, דוא”ל ובמערכת ניהול קריאות שירות. כמו כן חייב לתת מענה טכנולוגי מהיר, יעיל ומקצועי לבית העסק על מנת שזה יוכל להתמקד במישור העסקי / מסחרי שלו ולא ייאלץ להקצות משאבים לטיפול בהיבטים הטכנולוגיים של אחסון האתר.
  4. מפרט אחסון: קיימות חברות רבות בתחום אחסון אתרים והן מציעות מפרטים שונים לאחסון האתר. היות ונגענו כבר בנושא אי הגבלת נפח האתר והתעבורה שלו, הציג להלן מספר מאפייני אחסון אתרים המומלצים.
  • תיבות דוא”ל: אחסון אשר אינו מגביל את העסק במספר תיבות הדוא”ל שהוא יכול לפתוח ולהפעיל בחבילת אחסון האתר, למעשה מספק לו כלי מיתוגי ושיווקי חשוב מאד אשר עשוי לסייע לתדמית העסק. מעבר לכך, הדבר מאפשר לעסק קטן להגדיל את מספר העובדים בו ולהעניק לכל אחד תיבת דוא”ל תחת דומיין אתר העסק.
  • בסיסי נתונים: אתרי בתי עסק הבנויים על בסיס פלטפורמות כמו וורדפרס, ג’ומלה, דרופל, מג’נטו – זקוקים לבסיס נתונים על מנת להכיל ולנהל את תכני האתר. אחסון אתרים לעסק אשר מאפשר שימוש במספר בלתי מוגבל של בסיסי נתונים, יאפשר לבית העסק להפעיל מערכות מקוונות שונות תחת אותו דומיין או תחת סאב דומיין ובכך יסייע באופן משמעותי לבית העסק להגדיל את היקף הפעילות המקוונת שלו ברשת האינטרנט.
  • סאב דומיינים: כאמור, ניתן להפעיל אתר גם על סאב דומיין. אחסון אתרים  צריך לאפשר יצירה של מספר בלתי מוגבל של סאב דומיינים אשר ישמשו את העסק כדפי נחיתה לקמפיינים פרסומיים או להפעלת מערכות מקוונות שונות שמקומן אינו על הדומיין הראשי של העסק.
  • הפניות דומיין: בראיה לעתיד, יכול בית עסק לרכוש לעצמו מספר דומיינים ולעשות שימוש רק באחד מהם. במידה וירצה בית העסק להפנות את יתר הדומיינים לדומיין הראשי, על אחסון אתרים לעסק לאפשר זאת בצורה עצמאית, קלה וידידותית למשתמש.

אחסון אתרים לעסק קטן - חנות בגדים

  1. הגנה על מידע: אחסון אתרים לעסקים קטנים אינו שונה מאחסון אתרים לעסקים גדולים בהיבט זה של הגנה על מידע. הגנה על מידע הינה צורך קיומי ואסטרטגי עבור עסקים בכל קנה מידה. על אחסון אתרים לכל עסק לאפשר לבית העסק להגן על המידע המקוון שלו בשלוש דרכים עיקריות:
  • ניטור מערך אחסון האתר ואבטחתו: חברת אחסון אתרים אשר מפעילה מערכי ניטור ומנגנוני הגנה לשרתי אחסון האתרים, משמשים למעשה הן כגורם מניעה לגיבוי פרצות אבטחה והן כגורם המטפל באופן ישיר באיומים על המידע בשרתי האחסון. אחסון אתרים חייב לתת לבית העסק את השקט הנפשי הדרוש לו כדי להתמקד במסחר, שיווק, הגדלת מעגל לקוחותיו והצלחתו העסקית. עסק קטן המוגבל ממילא במשאבים חייב להיות בטוח כי אחסון האתר מספק לו הגנה פרואקטיבית והגנה בזמן אמת לכל המידע המקוון שלו.
  • גיבוי ושחזור: במצב אסון, על חברת אחסון אתרים לאפשר לעסק לשחזר את האתר ואת המידע המקוון שלו במהירות וביעילות. בכדי לאפשר שחזור מהיר ויעיל, מוטלת על חברת אחסון האתר החובה לגבות את האתר, את בסיס הנתונים שלו, את הסאב דומיינים ואת תיבות הדוא”ל שלו באופן בו יוכל בית העסק לשחזר את כל חשבון האחסון שלו או חלקים ממנו בקליקים בודדים.
  • שימוש ב- SSL להצפנת התעבורה: הצפנת התעבורה באתר בית העסק הינה אמצעי המבטיח למשתמשים באתר כי המידע המועבר אליהם והמידע שהם מעבירים מהאתר לבית העסק הינו מוצפן. חברת אחסון צריכה לאפשר לבית העסק שימוש בשני סוגי תעודות SSL: תעודת SSL מסחרית אותה ניתן לרכוש מחברות המוסמכות לכך ולהתקין בחשבון אחסון האתר וכן, תעודת SSL חינם (Self Signed) אותה ניתן להפעיל ישירות מחשבון אחסון האתר ללא עלות.
  1. זמינות ושרידות: כל האמור לעיל בתור המלצות עבור אחסון אתרים לעסקים קטנים הוא טוב ויפה, אולם במידה ושרתי חברת אחסון האתר אינם מסוגלים לתת לבית העסק הבטחה לזמינות ושרידות השירות – אין בהם טעם היות וכאשר אתר בית העסק אינו פעיל ברשת האינטרנט, עלול בית העסק להפסיד לקוחות. זמינות ושרידות מהווים אבן בוחן משמעותית בתחום אחסון אתרים לעסק קטן, היות ועבור רוב העסקים הקטנים משמש אתר האינטרנט ככלי השיווקי היעיל ביותר לקידום העסק.  לכן אחסון אתרים חייב להבטיח כי בידיו כל הכלים והאמצעים לתפעול שוטף של שרת אחסון האתר וגם במקרה ששרת אחסון האתר אינו זמין, קיים שרת חלופי המתפקד כמראה ומביא לכך שאתר העסק יהיה זמין כל הזמן ללא הפרעה.
  2. גמישות והיעדר התחייבות תקופתית: כאשר אנו מתייחסים לנושא גמישות הדרושה לשם תקשורת ארוכת טווח עם עסקים קטנים, יש לציין כי חברת אחסון אתרים מקצועית אינה יכולה להרשות לעצמה לקבוע לבית העסק תקופת התחייבות עבור שירות האחסון. עסק קטן, בהיותו כזה, עלול לחוות תקופות של חוסר יציבות פיננסית ולחשב את תקציבו מחדש. אחד משיקולי הדעת האפשריים במקרה זה הינו החלפת חברת אחסון האתר לחברה אשר העלויות בה נמוכות יותר. התחייבות לתקופה לא תאפשר לעסק להעביר את האתר שלו מחברת אחסון אתרים אחת לשנייה ללא הפסדים כספיים. לפיכך, מומלץ מאד שחבילת אחסון לא תתווה לבית העסק התחייבות תקופתית עבור שירות אחסון האתר ויאפשר לו להעביר את האתר, על תכניו, בסיס הנתונים שלו, תיבות הדוא”ל והסאב דומיינים שלו לחברה אחרת.

מעוניינים למצוא אחסון אתרים מקצועי וגמיש לעסק קטן?

פנו אלינו – ג’טסרבר אחסון אתרים בע”מ! אנו נספק לכם חבילת אחסון אתרים המתאימה לעסק שלכם כמו כפפה ליד: מקצועיות, אנושיות ומפרט אחסון אתרים מדהים במחיר תחרותי.

 מלכודות אליהן מומלץ שלא ליפול

בהמשך לנקודות שהוצגו קודם באשר למאפיינים הרצויים והמומלצים עבור בחירת שירותי אחסון אתרים לעסק , נדון כעת במספר “מלכודות” אליהן עלול ליפול עסק קטן וחסר ניסיון בתחום אחסון אתרים. המידע להלן מוצג בתור דעה אישית בלבד ואין לראות בו כזלזול או כהכפשה כלפי מי שפועלים במישורים אלו:

אחסון אתרים לעסק קטן – מלכודות

  1. אחסון אתרים חינם לעסק קטן: למרות הפיתוי הקיים בקבלת אחסון אתרים חינם לעסק קטן, יש לציין כי אחסון אתרים חינם אינו יכול להרשות לעצמו את רמת שירות הלקוחות, התמיכה הטכנית והמפרט הקיימים אצל ספקי אחסון אתרים בתשלום. יתר על כן, ייתכן כי אחסון אתרים חינם לעסק קטן יכלול פרסומות בממשק ניהול האחסון ואף באתר האינטרנט עצמו. לפיכך, מומלץ לבעלי עסק קטן לבחור בחברת אחסון אתרים בתשלום ולקבל את מיטב הטכנולוגיה והשירות.
  2. אחסון אתרים לעסק בפלטפורמות Web: קיימות חברות אשר מציעות אתר מוכן הכולל אחסון האתר וכל שעל בית העסק לעשות הוא להזין תכנים לאתר זה. במצבים מסוימים ובתנאים מסוימים הדבר יכול להועיל לעסק קטן בתחילת דרכו, אולם חשוב לזכור כי פלטפורמות מדף אינטרנטיות לא זו בלבד שאינן מסוגלות לספק את המבנים, הנראות והתפעול של אתרי אינטרנט בפיתוח אישי, אחסון אתרים של פלטפורמות מדף אינטרנטיות אינו מסוגל לספק את הטכנולוגיות החדשניות הדרושות לאחסון האתרים של כל עסק (קטן וגדול כאחד).
  3. אחסון אתרים Over Qualified לעסק קטן: חשוב להבין שלכל עסק יש דרישות וציפיות מאחסון אתרים. בין כאשר מדובר בעסק קטן או ארגון גדול. הנטייה לחשוב שאחסון אתרים לעסק קטן צריך לכלול את כל המאפיינים של אחסון אתרים לעסק גדול – הינה שגויה. אתר של עסק קטן אינו דורש למשל אחסון אתרים VPS, למרות שאחסון זה מאפשר דברים שאחסון אתרים שיתופי אינו יכול לאפשר (כגון הגדרות מותאמות אישית של שרת האחסון והתקנת תוכנות). מומלץ לאפיין יחד עם חברת אחסון האתר את הצרכים של בית העסק ואת הצפי לגדילתו העתידית ורק אז ליישם תכנית אחסון אתרים מתאימה לעסק קטן.

אנו מזמינים עסקים קטנים הזקוקים לאחסון אתרים: פנו אלינו לחברת ג’טסרבר – אחסון אתרים לעסק קטן במחיר קטן ובאהבה גדולה!