אחסון אתרים SSLאתרי אינטרנט אשר מעבירים מידע בין האתר למשתמש ובחזרה, זקוקים להצפנה של התעבורה (אחסון אתרים SSL) הזו על מנת שגורמים בלתי חוקיים לא יהיו מסוגלים להתערב בהחלפת המידע. הדבר חשוב בעיקר באתרי מסחר ואתרים הדורשים הרשמה ושימוש בפרטי המשתמשים, אך יש לציין כי בעקבות המעבר לאינטרנט בטוח, גם אתרי תדמית ואתרים נוספים אשר מטמיעים תעודת SSL עבור הדומיין, נהנים מאמינות גבוהה יותר של המשתמשים בהם ומדירוג טוב יותר במנוע החיפוש גוגל.

תעודת SSL עבור דומיין מציגה בשורת ה- URL סימן ברור – Secured לכך שתעבורת המידע בין האתר למשתמש הינה מוצפנת. קיימות רמות שונות של הצפנה וחברות מסחריות שונות מאפשרות רכישה של תעודות SSL. יחד עם זאת, קיימת גם תעודת SSL חינם של Comodo אשר מהווה יישום של טכנולוגיית Lets Encrypt ובאמצעותה ניתן להתקין תעודת SSL חינמית המתחדשת אוטומטית כל 3 חודשים. תעודה זו אינה מסחרית והיא תקפה ככל תעודת SSL מסחרית אחרת.

יש לציין כי חברות אחסון אתרים מאפשרות התקנה של תעודות SSL, אולם תהליך הרכישה וההתקנה של תעודת SSL אינו פשוט וכולל שלבים רבים הדורשים דיוק. אחסון אתרים SSL מקצועי יספק ללקוחותיו לא רק את האפשרות לרכוש ולהתקין תעודת SSL, אלא גם מדריכים מפורטים אודות אופן רכישת התעודה והתקנתה בפאנל ניהול אחסון האתר. אחסון אתרים SSL יספק ללקוחותיו גם עזרה בתהליך, על מנת שלא תקרינה טעויות אשר תמנענה מהדומיין לפעול תחת שכבת ההצפנה המבוקשת. יחד עם זאת, אחסון אתרים SSL יספק ללקוחותיו גם אפשרות להשתמש בתעודת SSL חינם, במידה ולקוח אחסון אתרים אינו רוצה לרכוש תעודת SSL מסחרית.